راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شهر عشق

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

نمی دانی که خوابت را ندیدم تا کجا رفتم

نمی فهمی دلم را از نگاهت بریدم تا کجا رفتم


غریبم بی نشانی در سفرنامه ی عشقت می روم

 نبودی من نه در مقصد رسیدم تا کجا رفتم


ز جنگل های بی احساس بی انسان بی گرما

 ز آن سیلاب بی ماهی پریدم تا کجا رفتم


چو حوا را نمی یابم آدم هم نمی بینم

شدم عاشق ولی سیبی نچیدم تا کجا رفتم


اهالی شهر نا اهل و قانون عشق بی قاضی

چو عیسی من در این مردم دمیدم تا کجا رفتم


یکی دل می فروشد هیچکس دل را نمی خواهد

 که در بازار، دل تنگی خریدم تا کجا رفتم


اگر خواهم به دروازه ی دلت برسم در آخر ره

مرا افتاده باید من خمیدم تا کجا رفتم


به بیداری نمی آیی به دیدارم نمی آیی

به وادی عشق رویا راکشیدم تا کجا رفتم

تنها با یک کلیک همراه ما باشید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
رویا رویایى

نظرات  (۸)

۱۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۷ سام نجفی نیا
عالی بود رویا دست خوش
پاسخ:
ممنون خوشحالم دوست داشتید!
باز هم گل کاشتی !
پاسخ:
ممنون!
تمام ثانیه ها با بیرحمی بر جان نیمه جانم تاختند تا به من بفهمانند کسی ک میدانی هست دیگر نیست !
پاسخ:
سخته می فهمم!
عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون
نمیدانی بدون توکجاهانرفتمم:)
پاسخ:
:)
هر روز بهتر از دیروز
پاسخ:
ممنون!
خوشحالم که دوست داشتید!
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۱ علیـ ــر ضــا
عالی بود دنبال کنید 📲 
دنبال شدید ❤ 

پاسخ:
ممنون حتما دنبال شدید
عالی
پاسخ:
ممنون از همراهیتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی