راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

خبری ز من به یارم نرود

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

ناز چشمانت ز یادم نرود

موج گیسویت ز خوابم نرود


 خبرى ز یار، من را که نشد

خبری  ز من به یارم نرود


عطر عشقی که خدا داد به من

 گفت خود هیچ از مشامم نرود


دست مهرم کز جفا مى ترسد

تا نگیرد دست یارم نرود


بغض دردی خفته در دل دارم

 تا نیایی گفته  او هم نرود


گو بسوزد چشم ناپاک دلان

بر دلت هم مهر پاکم نرود


تکیه بر هر کس که دل کرد چرا

بی وفا شد باز گفتم نرود


عشق طوفانی به پا کرد به دل

ساحلی کو دل ز جانم نرود


ابر گشتم سایه کردم به دلت

تنگ شد دل، ابر یک دم نرود


جانم از جانم درآید که دمی

جان یارم در کنارم نرود


بس نگارم هست در خواب همی

تا سحر، گاهی ز رویا نرود

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۵ علیرضا امیدیان نسب
خیلی شعر قشنگی بود:)
پاسخ:
ممنون این نگاه شماست که لایق کلمه زیبا هست
بسیار زیبا ، خیلی عالی شعر می گید ،واقعا شعر سنتی خیلی سخته. موفق باشید.
پاسخ:
ممنون از لطف شما و همراهی همواره گرم وصمیمیتون
خیلی زیبا بود:)
پاسخ:
ممنون از اینکه حضور دارید و من را می خوانید
 حضورتان در اینجا سبز می شود گل می دهد و از یادم نرود
مثل همیشه زیبا 
پاسخ:
ممنون از گرمای دلت که شمع محفل تاریک مرا با معجزه ی مهر روشن می سازد
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۵ سام نجفی نیا
یادت باشد به خوابم که امدی 
بیدارم کنی ببوسمت 
پاسخ:
چه زیبا نوشتی ممنون:)
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۵ مخلوق خلاق
فوق العاده زیبا

پاسخ:
ممنون از دلگرمیتون:)
خیلی عالیه عالیییییییییییییییییی
پاسخ:
ممنون از انرژی زیادییییییییییی که بهم دادین:)
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۳ علیـ ــر ضــا
خیلی خیلی خععععیلی عالی بود قلمت بانوک 
چرا اینقدر خوبی که حتی باعث فاصله گرفتن انرژی منفی از خودت میشی . 
موفق باشید. 
پاسخ:
ممنون صفا آوردین صمیمانه از صمیمیت شما تشکر می کنم

مثل همیشه زیبا و دلنشین سرودید.

خوشبخت باشید.
پاسخ:
ممنون از لطف بی پایان شما
خیلی خوب
به توضیحی که قرا بود بدید و ندادید اینا را هم اضافه کنید
وجود کز در بیت سوم به جای ز
معنی و نقش یار در مصرع اول و دوم بیت چهارم

پاسخ:
توضیح قبلى در پاسخ مطلب قبلى نوشته شده است
کز هجاى بلند است در حالیکه ز هجاى کوتاه نمیتوان جایگزین کرد
یار هم نمیدونم نوشتید متوجه شدید 😊
آهان فهمیدم     اگه به جای یارم یارش باشه خیلی قابل فهم تره
پاسخ:
به خاطر رعایت قافیه نمى تونه یارش باشه
یه دوست وبلاگی دیگه داشتم مثل شما هنرمند بود شعر میگفت.
خیلی قشنگه.
پاسخ:
مرسى که من رو هنرمند میدونید راه طولانیو ما اول راهیم هنوز 
ممنون از حضورتون
مثل همیشه قشنگ و عالی
پاسخ:
ممنون از دلگرمیتون:)
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۵ فرناز فرزان
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنونم از اینکه هستید:)
زیبایى در نگاه شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی